Co to za kość?

Witam.W PNA Medion MD96800 padła mała kostka 10cio nózkowa (po 5 z przeciwnych stron),trudno jest określic jej funkcję ale przypuszczam ze ma coś wspólnego z zasilaniem procka.Na tej kostce są oznaczenia 56TI a poniżej A19N.Na płycie nóżki 6 i 7 oraz 3 są podłączone do masy,nózka 5 połączona przez jakiś dzielnik oporowy z cewką na karkasie ferrytowym (miniatura),druga strona tej cewki połączona z nóżka nr.9.Nózka 4 chyba wisi nie podłączona?Nie bardzo moge określic zasilanie? ani wyjście.Szukałem na googlach ale ten skrót nic nie mówi.Moze ktoś cos wie na jej temat? Pozdrawiam

Reply to
Wojciech_B

Użytkownik "Wojciech_B" napisał w wiadomości

Sprawdź tu

Może w innych modelach ją zastosowali ?

Reply to
xymax

Niestety,tam juz szukałem ale bez rezultatu.Oznaczenie TI sugerowało by Texas Instruments tyle ze liczba 56 nic nie znaczy,również A19N tez nic nie daje.Podobna kość widziałem na płycie Audiovoxa 6600 ale ma ona nieco inny symboi 51TI i nieco inaczej wyprowadzenia na nóżkach.Może jednak znajdzie się ktoś co bedzie wiedział wiecej

Reply to
Wojciech_B