Sovietskoje EPROMnoje ;-) - co to za kostka ?

Czy ktoś ma jakieś dane nt. EPROMów produkcji ZSRR. Znalazłem w gratach EPROM typu: K573RF1 Czy to 2716 ?

BTW niedawno koledzy mi przynieśli 2708 (sic !) - ten zabytkowy EPROM

1KB, wymagający trzech napięć zasilania (tak jak 8080).
Reply to
BLE_Maciek
Marek Dzwonnik

Użytkownik Marek Dzwonnik napisał:

Hehe... oznaczenia ruskich układów zawsze były takie aby wróg klasowy nie domyślił się co to za kostka :-)

Choć z drugiej strony 7400 też nie kojarzy się z funkcją iloczynu logicznego :-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik BLE_Maciek napisał:

P.S. Te bratnie scalacki powinny być w zasadzie nazywane PROM3 (no może PROM5), bo rzadko udawało się je więcej razy zaprogramować :)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Tue, 20 Dec 2005 13:14:26 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

przyjaciół ;-) Czy ta "bratnia" pamięć to z gatunku tych które miały programowalność podaną w procentach i trzeba było podzielić program tak żeby ominąć martwe komórki ? :-)

:-)

Reply to
BLE_Maciek