Co to jest SFC2305, SFC2376

Hej. Przeszukałem już googlem, chipdir-em, a znalazłem te kostki w szufladzie do której daaawno nie zaglądałem. Może ktoś pamięta co to było? ta pierwsza jest w metalowej okrągłej chyba osiem nóg, ta druga normalna plastikowa.

Reply to
Janusz_k
Marek Dzwonnik

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-06-11 10:35 Janusz_k nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

I Mareki SP9LWH mają rację: SFC2305 to stabilizator napięcia, którego odpowiednikiem jest LM305. W razie potrzeby mogę podesłać przykładowy schemat aplikacyjny.

Reply to
badworm

Dzięki za info, a pdf-a już mam do tego 305 co ciekawe elnota podaje ze to to samo co LM376 ale poza info w tytule to dalej już o tym nie ma słowa, czy aby napewno ten SFC 2376 to LM376?

Reply to
Janusz_k