Cebit - Warto jechac?

Powitanko, No wlasnie. Byl ktos? Warto tam pojechac? O ile mnie pamiec nie myli to impreza jest w okolicach marca. Mysle o ciekawych seminariach/prezentacjach... Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Generalnie to raczej nie warto, szczegolnie na wlasny koszt.

No chyba ze szukasz jakis nowych rozwiazan.

Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Zasadniczo to wiekszosc jest belkotem pseudotechniczno-marketingowym. Ja widze cebit jako spotkanie "towarzyskie" firm/przedstawicielstw z roznych dzialow, mozna zobaczyc co u kogo slychac, co kto wprowadza aktualnie na rynek itd, ale przewaznie sa to rzeczy nowe=drogie, lub sprawy calkowicie zwykle, tyle ze z dodanym odpowiednim marketingiem...

Reply to
BartekK

Cebit to targi dla handlowcow mozesz zalapac kontakt na tani towar z taiwanu i tyle niczego nowego sie nie dowiesz , ostatni dzien jest dla barankow co chca sie nacieszyc nowa stara technologia i tyle. Bylem na taiwanie na computexie i u zrodel dowiesz sie czegos wiecej bo jest duzo firm ktorych nie stac na wystawiennictwo w EU a robia to samo co kazda inna firma z tym ze z innym logo.

Reply to
::WireFree::

WARTO!!! W tamtym roku bylam 7 dni na Cebicie, fakt ze w pracy, ale wrazenia ogromne a jeszcze wiekszy stres, ktoremu dawalam upust na wieczornych imprezach dla wystawcow:) wszystko jest ogromne i po trzech dniach juz nie wiesz na co patrzec ale ogolnie CeBIT Fieber jest przyjemna:) szczegolnie polecam halle 2 i stoisko sony (nie wiem gdzie jest w tym roku, ale jest ogromne wiec nie do przeoczenia) motoroli i o2!! z tego co wiem to pogoda niespecjalna, a w tamtym roku dzien przed rozpoczeciem jechalam w krotkim rekawku na spotkanie organizacyjne na hali, co nastrajalo optymistycznie:) polecam wygodne buty:) i pozdrawiam!!

Reply to
GISELE

jako wystawca warto, tylko popatrzeć... OK, trzeba koniecznie to zobaczyć, ale za często nie warto. Byłem parę razy na tych targach, zarówno jako "klient" pooglądać, jak i jako wystawca. W sumie najlepsze są imprezy, ale na ogół trudno osiągalne dla normalnej publiczności. Najlepsze imprezy były w hali uniwersyteckiej. Przynajmniej w latach

1998-2000. Nie wiem, czy coś się od tego czasu zmieniło, nie bywam już na CEBIT. Teraz naszymi targami są targi przemysłowe, miesiąc po CEBIT. W tym roku też mnie tam można znaleźć. Imprezy też są, ale nie takie fajne.

Waldek

Reply to
Waldemar

A jak juz bedziecie to zerknijcie na stoisko THB. Fajne urzadzenia z dziedziny nawigacji satelitarnej - a wszystko w dodatku made in poland!!! PRojekt rowniez wykonywany przez Polaków, choc w oddziale niemieckim THB.

Pozdrawiam, PAwel.

Reply to
Paweł Hadam

Chodzi o takie coś z mikroskopijnym monochromatycznym LCD, które nawet nie umie wyświetlić mapki? Dziękuję, postoję. Za podobną cenę można kupić wypasionego palmtopa z GPSem i oprogramowaniem.

Reply to
Adam Dybkowski