BPSK - chip PLL szukam

Witajcie,

Mam ostatnio troszkę luzów produkcyjnych i naszło mnie na eksperymenty, chce się pobawić z linkiem optycznym. Szukam jakiejś kostki PLL która będzie trzymała ok 64 kHz.

Dodatkowo, jeśli ktoś może podrzucić jakieś rozwiązania demodulatorów, to też chętnie poczytam.

Reply to
Verox

a co rozumiesz pod pojeciem "linku optycznego" ?

Reply to
morpheus-nospam-

On Tue, 07 Sep 2004 21:34:13 +0200, snipped-for-privacy@o2.pl napisał:

Dokładnie to co napisałem - link optyczny. Nie chce żadnych cudów typu 10 mbps, chce poeksperymentować z modulacjami fazowymi etc.

Reply to
Verox

Chlop chce poeksperymentowac, a ty mu gotowca.

Z ciekawymi chipami jest klopot - malo tego, a w Polsce bardzo kiepsko dostepne. W zasadzie mozesz liczyc na NE5xx, 1042, saa1057, 4060

Zasadniczo sugeruje sample maxima, AD, LT.

Albo rozebrac pare telefonow, poszukac opisu kosci w nich ...

dla mnie malo - chodzi Ci o swiatlowody czy powietrze, tak powiedzmy ? jesli to pierwsze to daj znac, a jesli o to drugie to pogugluj za "RONJA"

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

nie potrafi skutecznie poguglac to mu podpowiadam, nie znosze odpowiedzi typu "google" albo "sam poszukaj" mnie tez czasem sprawia problemy dobre postawienie zapytania zwlaszcza jesli sie dopiero wchodzi w trudny temat

moze tez uA733, to tez szerokopasmowy opamp jak np. NE592... pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

On Thu, 09 Sep 2004 11:35:17 +0000, snipped-for-privacy@o2.pl napisał:

Powietrze.

Ronje znam na pamięć, działa ale tam nie ma tego co bym chciał, to normalny iee802.3 tyle że z wypełnieniem gapów pomiędzy ramkami podnośną 1MHz. Ja chce poćwiczyć z kluczowaniem fazy na początek 2 potem więcej wartościowe. Faza ma to do siebie że sie nie zmieni podczas transmisji po świetle, przypuszczam również że krótkie (w stosunku do czasu trwania bitu) zaniki widoczności nie spowodują przekłamania.

Reply to
Verox

ja tam potrzebuje paredziesiąt kHz, więc 1042 (to modulator zrównoważony ztcp) czy 1057 odpadają.

A to musze polukać.

Mam kilka starych motorol gsm i nmt - może tam będzie coś ciekawego.

Reply to
Verox

1042 ci sie przyda przy odbiorze, a on nie ma czestotliwosci minimalnej :-)

Powinno byc, im starsze tym lepsze..

Hm .. iee802.3 to o ile pamietam DPSK wlasnie :-)

tak, ale już zrobione ! Znaczy ten układ co jest w ronii uzupełnia jedynie przerwy między pakietami sygnałem 1MHz

Reply to
Verox