BOMBA domowej roboty - zarowka BRILUXA G9

wlasnie rozprysla mi sie w drobny mak z odrzutem do kilku metrow zarowka halogenowa BRILUXA G9 230V 50W

zarowka zamontowana byla w lampce ctolowej - niewiele brakowalo aby kawalki szkla powpadaly komus w oczy

gorace kawalki szkla powypalaly dziury w obudowie plastikowej znajdujacej sie na stole .....

widzieliscie kiedys takie cos?

przeciez nawet jakbym te zarowke zakladal brudnymi paluchami nie przez folie albo stosowalbym ja w lampie o np dopuszczalnej mocy zarowki 20W to kurde nie ma prawa mi sie zarowka rozprysnac w drobny mak wylapalac dziury!

widzial kiedys ktos cos takiego?

Reply to
Tomasz Bednarz
Marek Dzwonnik
Reply to
Tomasz Bednarz
Marek Dzwonnik

Niesmialo zapytam: czy odmieniec ma certyfikaty /polskie lub cywilizowanych krajow?

Reply to
dzieciol

na 230V? Z cokołem G9? Nie wierzę.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Albo do tyłu - mam 20-letnią lampkę biurkową 50W - bez szybki.

Tomasz Bednarz
Reply to
Tomasz Bednarz
Reply to
Tomasz Bednarz
Reply to
Tomasz Bednarz
Reply to
Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik
[...]>> Albo do tyłu - mam 20-letnią lampkę biurkową 50W - bez szybki.

Nie wiem co to 'bybuchaja' i nawet nie chcę się domyślać (byk-buchaj? ale powinno być chyba buhaj) ;-P ale jedna wybuchła - nikomu się nic nie stało.

nie jest znany po tej stronie internetowej Odry :-( Ale już uwierzyłem. Sam mam takowe :-) Ale są w oprawach z szybą. Pewnie lampka stylu "zemsta chińskich więźniów". Wczoraj się kolega dość brutalnie porżnął na obudowie PCta tego samego stylu i trzeba było szyć. A chciał tylko smażarkę DVD wbudować. Wot sud'ba cziełowieka.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok