Blaszki do klawiatury

Macie pojęcie, gdzie można kupić blaszki do klawiatury membranowej ? Potrzebne mi stałe źródło, powtarzalne. W Polsce, bo że u skośnych to wiadomo...

Jednorazowo mi potrzeba jakieś 200 szt, (może poza pierwszym testowym zamówieniem), więc żadne "odzyski" nie wchodzą w grę niestety...

Reply to
sundayman

Mon, 15 Jun 2015 13:30:35 +0200 sundayman snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

napisał:

Może zapytaj w

(tak, to ta firma co robiła kiedyś folie klawiatury do ZX Spectrum :-) ).

Reply to
__Maciek

W dniu 2015-06-15 o 22:18, __Maciek pisze:

znam, ale kupowanie elementów klawiatur stykowych w firmie produkującej takie klawiatury chyba nie jest dobrym pomysłem :)

Znalazłem na ebayu, więc chyba tam...

Reply to
sundayman