BC807-40W - gdzie kupować

Witam,

Może ktoś z obecnych zna jakiegoś polskiego dystrybutora, u którego dawałoby się kupić 100 czy 500 szt. Wybrałem to sobie jak ELFA miała, ale teraz nie ma.

P.G.

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:41a1fca0$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

Musi być 807 i W jednocześnie? ;-)

Z marszu wymacały mi się:

(629szt. na magazynie)
(20kszt na magazynie)
(ale 0 szt. na magazynie)

Reply to
Marek Dzwonnik

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości news:41a20ac5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Kilka lat temu ustaliliśmy, że niżej 0603 nie schodzimy (na razie), a

3-nóżkowe chcemy mieć w SOT323 - bo zawsze potem się okaże że SOT23 trzeba upychać.

Dzięki, szukałem w MS-elektroniku, w Maritexie, TME i ELFie a potem Google z zaznaczeniem, że chodzi o stronę po polsku i nie udało mi się.

P.G.

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości news:41a20ac5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Ten link prowadzi u mnie do białej strony podpisanej 'Gotowe'. Może nie jestem klientem, a może coś w ustawieniach przeglądarki.

P.G.

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@CUTTHISmicromade.pl napisał w wiadomości news:41a21082$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

To wejdź na piechotę od strony głównej. Wyszukiwarka działa, ale widać nie wystarcza jej samo skopiowanie linku z frazą wyszukiwania.

Reply to
Marek Dzwonnik

Bez "W" jest w

Użytkownik "Tomasz Gumny" <tgumny@@idn.org.pl> napisał w wiadomości news:cnthq7$52u$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Od tej firmy zacząłem. Ale jak płytka zaprojektowania ciasno, to SOT-23 nie wlezie.

Reply to
Marek Dzwonnik

A ja się domyślałem, że "W" oznacza inną obudowę, ale mi się nie chciało sprawdzać... ;-( TG

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

> [...]

Wpadłem na to zaraz po napisaniu, sprawdziłem, ale już się nie chwaliłem (byłem na etapie pilnego zbierania się do domu gdy znalazłem pierwszą odpowiedź). Teraz pozostaje pytanie, czy z powodu jednego elementu zwiększać liczbę dostawców, ale to już mój problem.

Jeszcze raz dziękuję. Widzę, że trzeba sobie zrobić listę wszystkich dostępnych magazynów.

P.G.

Mon, 22 Nov 2004 21:17:21 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Tomasz Gumny" <tgumny@@idn.org.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Reply to
BLE_Maciek