[Bascom -8051]Jak uruchomic licznik?

Witam Siedze od kilku godzin, przekladajac AT89C2051 miedzy programatorem, a ukladem w ktorym ma pracowac. Prubuje uruchomic licznik Timer0. Kawalek programu, ktory powinien to zrobic wyglada u mie tak:

Config Timer0 = Counter , Gate = External , Mode = 1 Dim Obroty As Integer P1 = &HFE Init: Start Counter0 Obroty = Counter0 Cls Lcd "licznik: " ; Obroty ; Cursor Off

Waitms 100 Goto Init

Czegos zabraklo? Dzieki za pomoc, lub ewentualne odeslanie do jakiejs strony z przykladami. Pozdrawiam ToamszB

Reply to
TomaszB

Użytkownik TomaszB napisał:

na moje oko wyglada to prawidlowo ale ja w ASM dlubie, moze impulsy ida nie na te nozke albo nie spelniaja parametrow elektrycznych

po mojemu ustawienie timera powinno byc tak: mov TMOD, #00000001b ;ustawienie ukladu czasowego 0 tryb 1 linia T0 setb TR0 ; wlaczenie licznika 0

i nie ma ze nie dziala, impulsy podane na pin P3.4 (nozka 8) zwieksza

16-bitowy licznik T0
Reply to
AlexY

Uzytkownik "TomaszB" <wytnij_to snipped-for-privacy@gazeta.pl napisal w wiadomosci news:cedq4b$i46$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

moze na news.ep.com.pl jest avt.ep.bascom

Reply to
BYNIO

Użytkownik AlexY napisał:

Ehh, znalazlem juz swoj blad :/ Extremalnie banalny. Pomylilem T0 z INT0 i nie dzialalo. Dzieki za pomoc

Reply to
TomaszB