AVRusb

Marcin Stanisz napisał(a):

Bo w USB tylko w zasilaniu jest 5V. Sygnały na liniach danych mają poziomy 3V3 / 0V. Łatwo do tego dojść nawet nie czytając dokumentacji standardu, wystarczy zajrzeć do jakiegokolwiek schematu koncentratora USB czy np. sposobu podłączenia FT232. Pull-up'y są robione rezystorami do napięcia 3V3, które musi wygenerować sobie urządzenie z dostarczonego z komputera napięcia (wg normy 4,5V-5,5V). FT232 ma stabilizator LDO 3V3 w środku.

Reply to
Adam Dybkowski

Veego napisał(a):

Nie wiem czemu zamieszalo mi sie z wersjami avrdude - to co mialem w katalogu 5.0 to bylo 5.2, i na odwrot, wiec na stronie lezalo 5.0 ... Juz poprawilem - sciagnij jeszcze raz avrdude oraz .conf, ten dziala na 100%

Reply to
BartekK