AVR JTAG

Witam,

Opis jak zrobić:

. Wszelkie sugestie mile widziane.

Reply to
Łukasz Góralczyk

  1. Zmień litery na czarne, bo wygląda to jak przez mgłę.
  2. Nie wszystkie linki działają.
Reply to
Zbych

U mnie działa dobrze, ale jako, że to nie pierwszy raz - zmieniam na czarne.

Racja, już poprawione.

Reply to
Łukasz Góralczyk

w zasadzie kalka opisu dostepnego od dawna, tyle ze po polsku.Zeby pokazywal 5V a nie 6,2V trzeba dodac prosty dzielnik napiecia. Jak - to juz powinienes sam wydedukowac po analizie schematu oryginalu Atmela .

Reply to
Michal Baszynski .

A gdzie kod źródłowy bootloadera, bo chyba przeoczyłem?

Reply to
Adam Dybkowski

"[...]Bootloader jest zgodny z protokołem avrboot, skompilowałem go korzystając z tego projektu[...]" ->

->

Łukasz Góralczyk

Dnia Mon, 27 Jun 2005 17:34:32 +0200, Łukasz Góralczyk snipped-for-privacy@gNOSPAMmail.com napisał:

Fajne, właśnie powoli się przymierzałem do budowy JTAG'a i bardzo mi pomogłeś, dzięki

Reply to
Kakr