[AVR-GCC] Atmega + MMC + FAT32

Witam, poszukuje jakiegos systemu plikow. Jednak taki ktory pozwoli mi na zmienianie kart bez restartowania calego systemu. EFSL niestety nie radzil sobie z zamknieciem i ponownym otwarciem systemu plikow :(

Reply to
Pawel K

Zmiana karty powoduje koniecznoœæ zainicjowania nowej, po co reset ca³ego systemu?

Pawel K napisa³(a):

Reply to
Viki

Viki pisze:

jak inicjuje ponownie to wywala mi caly uklad. Wydaje mi sie ze po prostu przy inicjowaniu ponownie rezerwuje pamiec na buffory ...

Reply to
Pawel K