avr debugowanie

Chciałbym zapytać w jaki sposób mogę przetestować działanie programu nie mając fizycznie urządzenia na którym miało by to działać. Docelowo bedzie to atmega8 pomyślałem więc o avr-gdb Niestety nie jest to tak łatwe jak w wypadku zwykłych programów pod linuxem.

Posiadam simulavr niestety nie bardzo wiem jak to uruchomić.

Na sieci znalazłem taki przykład $simulavr -d atmega8 -g -D -P

ale brakuje mu jakiś parametrów.

Czy ktos moze napisac krok po kroku jak uzyc tych programów i zdebudowac jakis prosty program. Drugie pytanie to czy istnieje jakis inny debuger niz simulavr? Jak rozumiem jtag to debuger sprzetowy wiec sie nie nadaje.

Reply to
Miron (Asha) Kitkowsk

W dniu 2010-10-12 21:16, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:

VMLAB

pzdr JS

Reply to
JS

chyba nie. Nie ma wersji pod linux, i musze miec hardware.

A nie wie ktos jak uzywac avr-gdb i innych?

Reply to
Miron (Asha) Kitkowsk

Pod wine VMLAB działa bez problemu. O co chodzi z tym hardware ?

Pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Kurczyk