Autotrax i steroniki VGA

Czy ktos ma steroniki kary graficznej do Autortaxa umozliwiajace prace w rozdzielczosc 800 x 600. Z tych dolaczonych do programu zaden nie dziala prawidlowo a rozdzielczosc 640 x 480 to troche malo.

Pozdrawiam

Reply to
Janusz

U¿ywam sterowników EASYVIDO.ZIP, o ile siê nie mylê, ¶ci±gn±³em ze strony:

P.S. Napisz jeszcze o jakiej karcie mowa i pod jakim systemem, bo to s± sterowniki VESA, wiêc bêdzie problem z: 1) systemami serii Windows NT; 2) kartami z chipsetami ATI.

--
|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|

Wed, 16 Jul 2003 09:13:07 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Janusz" snipped-for-privacy@polbox.com wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Eee tam, bez przesady. 640x480 to wystarczajaca rozdzielczosc do pracy z tym programem. Mi tez zaden powyzej 640x480 nie dziala, ale nie przeszkadza mi to.

Reply to
BLE_Maciek