ATmega32 i PORTA

Mam prosty programik na ATmega32 zaświecający diody led, jeżeli ustawię DDRB i PORTB to działa bez problemu, ale jeżeli wpisze DDRA i PORTA to nic się nie dzieje. Przetwornik A/C jest wyłączony. Czy jeszcze coś należy włączyć, aby to zadziałało ?

u08 i=0;

int main() { DDRA=0xFF;

while(1) { for(i=0; i<255; i++) { PORTA=~i; delayms(500); } } }

Reply to
tomi

Thu, 28 Apr 2005 22:44:13 +0200, na pl.misc.elektronika, tomi napisał(a):

Masz zasilanie na AVcc ?

Reply to
Jurek Szczesiul

Niestety dalej nie działa, zasilanie jest podane na pin 10(VCC) i

32(AVCC), próbowałem inną kostkę ATmega32 i dalej nic. Ktoś ma pomysł co z tym może być ??
Reply to
tomi

Wyłącz JTAG (bit JTAGEN w hfuse na 1).

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Kurde, JTAG jest na porcie C, przepraszam za zamieszanie.

Pzdr

Reply to
Marcin Stanisz

Tue, 03 May 2005 19:09:24 +0200, na pl.misc.elektronika, tomi napisał(a):

Posprawdzaj jeszcze raz wszystko w podłączeniach. Na ogół u wszystkich działa normalnie bez żadnych specjalnych zabiegów. BTW - czy z programowaniem wszystko OK ? ( tzn. czy hex jest prawidłowo aktualizowany - mało prawdopodobne ale może się zdarzyć, że coś nie wychodzi z przekompilowaniem i ładujesz cały czas starszą wersję z poprzednim portem ).

Reply to
Jurek Szczesiul