AT90S2313 i LPM

Czesc!!! Mam takie pytanko, dlaczego dla tego procka w AVRStudio 4 wyskakuje mi taki komunikat : warning : 'LPM Rd,Z' not supported on this device Stosuje instrukcje LPM r0,z Jak to traktowac, jest to co prawda ostrzezenie a nie blad- moze ktos mnie oswieci Wojtek

Reply to
Wojtek

Spróbuj tylko LPM napisać. OIDP (a i manual tak podpowiada) to już domyślnie r0,z robi :-)

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Wojtek snipped-for-privacy@friko6.onet.pl> napisał(a): .

To chyba masz jakiegoś crack-a (ten pdf hi hi hi...) W oryginalnym - atmelowskim - na str. 86 ,stoi jak byk LPM bez parametrów.

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.