assembler do AVR

bsl napisal(a):

Ciekawe czy IAR pozbyl sie swego czolowego ficzera, czyli wsadzania bledow do kodu wynikowego.

Reply to
Marcin E. Hamerla

:) W assemblerze z AVR Studio najbardziej podoba mi się rozszerzanie listy rozkazów o niedostepne dla danego procesora.... (Bitych parę godzin szukania błędu w algorytmie; wiem, moja wina że siedziałem z kompletną listą rozkazów a nie tabelką dla danego procka)

Reply to
Bielsky

bsl napisal(a):

Ja akurat mialem do czynienia z produktami IARa dla 8051.

Tysiace urzadzen? Niezle. Ilu macie programistow? Setke?

Reply to
Marcin E. Hamerla

bsl napisal(a):

Przeczytalem dobrze, ale po prostu nie mam zaufania do ich produktow.

W tym kontekscie wazniejsza jest ilosc produktow niz urzadzen.

Reply to
Marcin E. Hamerla
Reply to
Rafal Baranowski

Hm, C-like preprocesor to imho nedzny preprocesor ... chociaz przynajmniej kompatybilny ..