Artykul z EP 8 '98 - zalosna prosba o download

Witam,

Bardzo jest mi potrzebny opis [Sterownik serwomechanizmu] z dzialu Miniprojekty z EP 8-98. Mozna sciagnac wersje pdf tego artykulu ze strony

jednak chyba sie tam zalogowac, a ja niestety nie prenumeruje tego pisma.

Chcialem zalapac sie na tzw KRZYWY RYJ i poprosic ktoregos z szanownych grupowiczow o zdownloadowanie tego artykulu (plik 08-1998_45_46.pdf) i przeslanie mi go. Wiem ze ta prosba jest troche zalosna ale bardzo jest mi potrzebny ten artykul jak najszybciej.

Prosze o wyrozumialosc i pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam A.

Reply to
amator

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-06 17:10 amator nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Czyżby EP zeszło aż tak na psy by archwium z lat 1998-2001, które kiedyś było dostępne dla wszystkich przenieść do części dostępnej tylko dla prenumeratorów???

PS. Artykuł już leci na priva.

Reply to
badworm

na to wyglada

Reply to
Michal Baszynski .

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-05-08 00:41 Michal Baszynski nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Czyli próbują sami sobie nakręcać rynek: damy dostęp przez WWW tylko prenumeratorom a reszta niech kupi dwie płyty za 100PLN :-(((

Reply to
badworm
Reply to
Marek Dzwonnik

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-09 12:58 Marek Dzwonnik nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Czyli płacimy za coś, co było do tej pory za darmo??? Chyba trzeba będzie jednak kupić z Allegro te dwie płyty... ;-)

Reply to
badworm