ARM CrossStudio wgrywanie do flashu

Witam

Czy może ktoś zajmował sie wgrywaniem programu przez JTag dla uP przez program CrossStudio? jak narazie wszystkie programy wgrywam do RAMu, a jak sie wgrywa do flashu, porgram LPC2000 przez rsa odpada bo nie mam na liscie mego porcesora;/ bardzo proszę o pomoc i wskazówki

pozdrawiam Lukas

Reply to
lukasz.glubisz

snipped-for-privacy@gmail.com przemówił ludzkim głosem:

jaki to procesor? Próbowałeś lpc21isp albo flashmagic?

Zbych

a i jeszcze mam taki problem bo uszkodził mi sie jeden port na procesorze do komunikacji z uart0 tx czyli nie bede mógł wgrać przez resa, ale mam zlacze jtag czy można jakoś przez niego??

Reply to
lukasz.glubisz

a procesor to ARM Philips LPC2148 + układ startowy...

Reply to
lukasz.glubisz

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Flash LPC2000 można programować przez JTAGa. Sprowadza się to do uruchamiania poleceń IAP.

Kiedyś testowałem darmową wersję CrossStudio i programowanie flasha odbywało się bardzo prosto wystarczyło w głównym oknie programu wybrać opcję "ARM Flash" lub "Thumb Flash" w zależności jakiego trybu pracy rdzenia chciało się używać.

Jaki masz interfejs JTAG? Wiggler?

pozdrawiam Krzysztof Kajstura

Reply to
Krzysztof Kajstura