Analizator widma

Czy poniższy schemat opisuje zasadę działania analizatora widmowego w odtwarzaczach muzyki, czy coś źle rozumiem?

  1. Próbkuję sygnał z częstotliwością 44kHz, mogę zastosować do próbek funkcję okienkującą.
  2. Przepuszczam próbki przez dostatecznie duże FFT, np. 65536- punktową.
  3. Wyświetlam np. co 1024-tą próbkę. Mam wątpliwości co do tej bardzo dużej wielkości transformaty.

Kolejne pytanie - co oznacza rozdzielczość podana w bitach podczas próbkowania sygnały? Ilość bitów przeznaczoną na próbkę?

Reply to
pbartosz