Altera ByteBlaster

Czesc.

Ma ktos schemat kabelka ByteBlaster II ? Na

nie widze...

Reply to
jerry1111

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com jerry1111 napisał(a):

Jest tam ByteBlasterMV - niewystarcza ?

Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

Potrzebuje BB2 - do EPCS4.

Reply to
jerry1111

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com jerry1111 napisał(a):

tam
wpusc w google ByteBlasterII

Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

:-) Nic to nie da, bo schematu w sieci na razie nie ma. Mam schemat BBII, niestety w kawalkach (reverse-eng.), czesciowo odrecznych. Jest zrobiony w calosci na tranzystorach i to jedyna roznica w stosunku do BB MV. Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

W artykule <3fa58512$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Piotr Zbysinski EP (H) napisał(a):

Gdyby to byla jedyna roznica, to pewnie pytajacy by uzyl MV :P A w

jakis tranzystor (sztuk 1) jest. Ale nie wnikam.

Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

W tm jest wlasnie pies pogrzebany: zaden "TTL" nie potrafi wspolpracowac w rozne strony z ukladami zasilanymi od 1,8 do 5V. Tranzystorom jest wszystko jedno, zwlaszcza jak sa (a sa) madrze polaczone. Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

A to jest podobno BB II

Zbych

Tez to znalazlem, ale to uzyje w ostatecznosci. Wolalbym jednak BB2 -

- znaczy chociaz funkcjonalny odpowiednik. Jesli chodzi o napiecia, to u mnie na razie VCCio=3.3V bo jeszcze nie bylo uzyc scalakow na 2.5 czy na 1.5V :-)

Reszte zara sprawdzam - na poczatek bede robic ten schemat na 2xHC244 i jednym tranzystorze.

Aha - wczoraj z godzine przegladalem strony z googla. Wpisywalem rozne kombinacje Byteblaster II :-)

W kazdym razie dzieki wszystkim za info - o sukcesach zamelduje (pewnie jutro).

Reply to
jerry1111

To uzyj MV -> bedzie chodzic. Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

:-)

Nie chodzi - do zaprogramowania EPCS4 potrzebny BB2... Po prostu melduje mi teraz ze nie ma nic podlaczonego do MV.

Jutro robie plytke...

Reply to
jerry1111

Jedyna roznica (poza budowa driverow) pomiedzy BBII i MV to to, ze po dolaczeniu zasilania w ukladzie (tam gdzie PLD) pin 15 DB25 jest dolaczany do masy, a nie na stale do plusa. Sprobuj moze przelaczyc go recznie? Schemat (raczej jego prototyp) moge Ci podeslac jutro w ciagu dnia. Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

To by bylo za proste :-( Wg PDFow od obu, w BB2 jest dodatkowo uzywany pin 4 i 5 z DB25 oraz 6 i 8 ze zlacza 10pin...

W kazdym razie poprobuje przelaczyc pin15 i zobacze co bedzie (kurde, szkoda niszczyc taki ladny MV...)

Reply to
jerry1111

Za PDF do BB2: pin6 == nCE (Cyclone Chip Enable), pin8 == nCS (Serial Configuration Device CS). Poza tym zwarte sa w DB25 piny 6 i 10 zamiast 7 i 10 jak w MV.

Echh... ide spac... jutro bede walczyc.

Reply to
jerry1111

Uzytkownik "jerry1111" <stop_this_spam_jerry1111 snipped-for-privacy@remove.wp.pl>

napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Wiesz, zajrzalem znowu do BBII i cos nie gra: piny 4 i 5 DB nie sa do niczego dolaczone! Na obudowie na pewno ma napisane BBII i wnetrze na pewno inne niz oryginalny MV. Nie wiem o co chodzi, zwlaszcza, ze wzialem go z zestawu eval dla Cyclone :( Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

Nie bardzo - pin 6 DB dostarcza przez diode Schottky'ego zasilanie dla buforow (sprawdzilem OSC). Zwarte sa 7 i 10. Pzdr PZb

Reply to
Piotr Zbysinski EP (H

Nie podobno - to jest i działa :-) Melduję tak jak obiecałem - zrobione, zlutowane, przeklnięte :-) i zadziałało. Oczywiście VCCio musi byc 3v3 na nogach od programowania - trzeba pamiętać jakby ktoś używał mniejszego napięcia.

Reply to
jerry1111

Znaczy potrzebna jest mala zmiana, bo inaczej nie programuje w trybie AS jesli Cyclon jest juz skonfigurowany. W 'wolnej chwili' jak nie zapomne to wystawie gdzies poprawiony schemat.

Reply to
jerry1111