Alarm

poszukuje urzadzenia ktore: a) przy wpinaniu sie w moja linie telefoniczna wlaczy jakis tam alarm b) uniemozliwi dzwonienie z mojej linii z telefonu ktory wepnie zlodziej c) przy odcieciu linii uruchamia alarm

ja to wiedz tak, ze zmienia sie *jakastam* rezystancja w linni, urzadzonko by sie stroilo gdy podlaczone sa wlasciwe aparaty, gdy podlaczamy ten niepozadany wtedy uruchamia alarm i uniemozliwia dzownienie (zwiera linie czy cos w tym stylu

czy cos takiego istnieje lub mozna zrobic? temat bardzo na czasie wedlog mnie

Reply to
HardwireD

----- Original Message ----- From: Marcin snipped-for-privacy@lasershow.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, June 15, 2004 11:20 PM Subject: Re: Alarm

Reply to
Władysław Skoczylas

Jedyne słuszne to blokowanie na centrali. Kosztuje to chyba 5zł miesięcznie. Zapytaj w BOK. Te antypiraty to chyba tylko do podnoszenia ciśnienia się nadają

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

podpiac sie pod to jest dosc trudno. ja mam go od paru lat i sobie chwale (tylko jakies pol roku temu tepsa zaczela kombinowac cos z taryfami, narazie ktos ich powstrzymal...)

pozdrawiam flik

Reply to
gowooh