Akumulatorki Camelion

Witam, to mój pierwszy post na tej grupie :-)

Kupiłem akumulatorki AAA (dwupak za 14zł) firmy Camelion. Na opakowaniu jest napisane, że mają 1100 mAh. Oznaczone są kodem HR03. Jako "mądry Polak po szkodzie" postanowiłem odszukać je w necie. Znalazłem je pod nazwą "Camelion AlwaysReady":

Kod HR03 się zgadza, ale pojemność wynosi 800 mAh. Sklepy internetowe podają, że Camelion to "porządna niemiecka firma", ale tu:
Firma podaje tylko swoje przedstawicielstwa, a jakoś nie przyznaje się gdzie jest siedziba główna, więc nie trudno się domyśleć :-) Jeszcze nie rozpakowałem tych akumulatorków, sprubuję odnieść je do sklepu.

Może ktoś z was znalazł w necie test tych akumulatorków, albo sam je testował choćby na ładowarce BC-700 itp. ?

Pozdrawiam

Mirosław.

Reply to
+Mirosław+

Witam,

Dnia 18.08.07 (sobota), '+Mirosław+' napisał(a):

?p=3437196#3437196 Gdzieś tam jeszcze w tym wątku się przewijała nazwa Camelion, poszukaj...

Reply to
Dykus

Hehe - jak będziesz pytał o Fiata 126p to ja ci napiszę: "testowałem Mercedesa - zdecydowanie polecam" ;-)

Wolę jednak jeździć Maluchem zamiast chodzić pieszo, zwłaszcza w czasie deszczu... ...

Pozdrawiam

Reply to
+Mirosław+

14zł kontra 19zł, to chyba mniejsza różnica niż 126 vs. Merc?

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Kiepsko szukałeś:

Firma jak firma, nie rewelacyjne ale tanie, kiedyś kupiłem Sanyo i bardzo szybko straciły pojemność, wszystko zależy od szczęścia i partii wyrobu.

Reply to
Padre_peper

A nie te kupiłeś?

Padre_peper

Cześć! Po co mieli Ciebie stresować nazwą jakiejś chińskiej wioski ;-) Nie potrafiłbyś wymówić. Bywaja napisy "made in EU", co oznacza np. Koreę. Maciek

Reply to
Maciek

Witam

Maciek napisał(a) :

EU nad rzeką Ping-Pongh w górach Wa-Bang ;-)

Reply to
Zbynek Ltd.

Klik-klik-klik... To +Mirosław+ pisze :

Korzystam niemal wyłącznie z Camelionów ostatnio (AA i AAA) Moje AAA to 900-tki (brak jakiegokolwiek kodu :), pojemność mierzona około 700-900 (w zależności od akumulatorka, a raczej tego jak go zmasakrowała stara, uszkodzona ładowarka) Cameliony AA mają tą miłą cechę, że wytrzymują bezproblemowo większy chwilowy pobór prądu. Mój aparat foto biega na nich bezproblemowo, podczas gdy na nówkach energizerach (zaraz po ich naładowaniu) mogę uzyskać jedynie mrugajacą ikonę 'wymień akumulatory'... Summa summarum, jestem zadowolony...

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Witam,

Dnia 28.08.07 (wtorek), 'Sławomir Szczyrba' napisał(a):

Może jedno z ogniw jest uszkodzone, stąd taki objaw? Bo na dobrych Energizerach i dobrym aparacie tak się z pewnością nie dzieje... :) Chyba, że aparat przystosowany jest do baterii (są takie?), a Ty wkładasz akumulatorki...

Reply to
Dykus

Welcome to the real world, eh Dykus ?

Też tak myślałem... ale nie. Testowane na dwóch różnych kompletach energizerów. Cameliony fungują, energizery nie. Choć 'mniejszy' model canona na nich działa bezproblemowo :)

To dlaczego działa na Camelionach? :)

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Witam,

Dnia 28.08.07 (wtorek), 'Sławomir Szczyrba' napisał(a):

Nie mam pojęcia, może coś z rezystancją wewnętrzną - aparat bada napięcie przy impulsowym poborze prądu... wymyślam.

A przy takiej migającej ikonce możesz robić normalnie zdjęcia, czy pada po kilku/kilkunastu?

Zdradzisz co to za aparat? To coś w stylu 10. flashy na sekundę, albo z

14'' LCD? ;)
Reply to
Dykus

Et tu, Dykus, contra me ?

Kilka fotek i do widzenia.

Canon S5. Canon A80 pracuje na nich bezproblemowo...

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba