Aku 18650 "fuel bar", który ma + i - po jednej

Mam latarkę ze specyficznym akumulatorem, który ma plus i minus po jednej stronie (plus w środku, minus dookoła). Latarka ma styki po jednej stronie. Tak wygląda:

jest to ok. 4 mm dłuższe i 0,5 mm grubsze od zwykłego 18650. Czy istnieje przejściówka, która dopasowałaby zwykły aku 18650 do mojej latarki? Mógłbym wtedy ładować akumulatory zwykłą ładowarką i mieć zawsze zapas. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 14.10.2020 o 16:51, Jacek pisze:

A jaki problem polutować dwie podkładki miedziane z kawałkiem blaszki/przewodu i okleić taśmą?

Reply to
LordBluzg®

W dniu 14.10.2020 o 19:22, LordBluzg® pisze:

Jakbym miał adapter, do którego włożę zwykły 18650, to mógłbym go ładować w zwykłej ładowarce. Taki poklejony muszę ładować w latarce, co mi średnio pasuje. Poza tym taki oklejany taśmą będzie wyglądał superprofesjonalnie ;-) Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 14.10.2020 o 19:33, Jacek pisze:

Nocusz:)...możesz też zrobić taki adapter z rurki miedzianej z kapselkiem :)

Reply to
LordBluzg®

W dniu 2020-10-14 o 19:33, Jacek pisze:

Jest taki wybór porządnych latarek na klasyczny 18650 że nawet bym sobie głowy nie zawracał jakimiś adapterami

- pomijam że cena tego aku 2600 mAh co w linku lekko abstrakcyjna ;)

Pozdro

Reply to
Waldek