ADuC824 - pomocy

Cześć, Czy jest na grupie osoba znająca układ z tematu posta i miałaby czas/chęć pomóc mi wystartować z oprogramowaniem tego mikrokontrolera?

Pozdrawiam, wdr

Reply to
wdr
Piotr "PitLab" Laskowski
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

W pierwszym kroku chodzi mi o oprogramowanie czegos takiego, ze: mikrokontroler podlaczony jest do terminala (mam starter kitt'a z kablem RS), oczekuje na znak z terminala, odbiera ten znak i odsyla go z powrotem na terminal. Do tego chcialbym ustawic predkosc transmisji na np. 600 bodow. Pomozecie? :)

Pozdrawiam, wdr

Reply to
wdr

Asembler

Reply to
wdr

No ładnie - właśnie widzę, że zrobiłem literówkę w temacie - chodzi o układ 842 :|

Reply to
wdr