Adres mailowy A. Grodecki ktoś ma?

Witam.

Chciałbym wysłać na priva info A. Grodeckiemu, bo nie wiem, czy zauważył odpowiedź w temacie sprzed kilku dni (załączam poniżej), a nie znam jego adresu (w newsach ma nospama).

Jakby co to proszę o kontakt :)

Pozdrawiam Mariusz

> Prostokatne zielone mogą być? Innych nie mam na zbyciu, a tych pękaty >> woreczek zalega... > >Jak najbardziej. Wykorzystamy takie, jakie będziemy mieli do dyspozycji. >Tym >bardziej, że prostokątnych nie mamy akurat w magazynku w ogóle. Bardzo >chętnie skorzystamy. > >Z serdecznymi pozdrowieniami >Mariusz
Reply to
MES Mariusz

Zauważył. Wysłane wczoraj.

MES Mariusz napisał(a):

Reply to
A. Grodecki

Ok. Fajnie :-) Dam znać na priv, jak tylko dostanę informację, że dotarło.

Dziękuję i pozdrawiam Mariusz

Reply to
MES Mariusz

MES Mariusz napisał(a):

Nie ma potrzeby, bo list nie był polecony, czyli jak zginie to już przepadło. A więcej diod i tak już nie mam. Miłej zabawy w lutowanie.

Reply to
A. Grodecki

Ach ten pesymizm :-) Ja tam myślę, że nie zginie :-)

Pozdrawiam :-) Mariusz

Reply to
MES Mariusz

ale On jest optymista dobrze poinformowanym (pesymista to dobrze poinformowany optymista) a z tego co widze co sie dzieje z poczta i kurierami... no coz polecony priorytet szedl do mnie 5 dni, paczki maja od tygodnia do dwoch poslizgu, nawet kurierska przeslka moze byc do 2 dni pozniej niz normalnie... wariatkowo sie dzieje

Reply to
PAndy

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fke8vq$v82

narzekasz

pod Pruszczem Gdanskim Poczta Polska otworzyla nowoczesna sortownie przesylek. Polecony Priorytetowy z Gdanska do Gdanska szedl 2 tyg ....

Reply to
MuNiO

PAndy napisał(a):

To normalne przed świętami. Z moich doswiadczeń allegrowoicza-zakupowicza wynika, że są w kraju zagłębia dziadostwa pocztowego. Normalnie nie można narzekać, ale są miejsca że rzeczywiście poślizg kilkudniowy jest standardem. Priorytet jest teraz standardową dopłatą do znaczka, bo inaczej zapomnij... Polecenie opóźnia przesyłkę. Jeśli komuś zależy na czasie, to polecenia się nie stosuje.

Reply to
A. Grodecki

Witam,

Dnia 20.12.07 (czwartek), 'A. Grodecki' napisał(a):

Zwłaszcza, jeżeli automatycznie zamienia się na awizo... :/

PS Polecony priorytet z Warszawy do Katowic szedł ~52h (dwa dni). Czyli standard. Nawet zaskoczony jestem, że przed świętami tak szybko dali radę... :)

Reply to
Dykus

O, to tak jak we Wrocławiu. Mamy nową sotrownię, podobno jest w niej już kilkadziesiąt tysięcy listów/paczek i .... nie ma tam jeszcze maszyn do sortowania...

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski