78M05 co to za stan

Witam Na wyjściu stabilizatora 78M05 mam sinusoidę 3.5 - 4.5 V o częstotliwości ok

70Hz. (Tak mi powiedziano sam nie mam możliwoście tego obserwować) Na wejściu jest 30V. Co to może oznaczać? Ograniczenie prądowe, ograniczenie temperaturowe, wzbudzenie, a może coś innego?
Reply to
moki1

moki1 pisze:

Ile Ty mu dajesz na wejście?

Jak nie dałeś na we/wy 100nF to pewnie się wzbudza.

Reply to
Maksymilian Dutka

Już nie chciałem pisać, że jest 33. A co za mało?

Istotnie nie ma takich kondensatorów, są 10U Może się wzbudzić na tak niskiej częstotliwości?

Reply to
moki1

Jasne. Jest bardzo gorący. Zastanawiam się tylko co jest przyczyną, a co skutkiem. Czy jest gorący bo się wzbudził. Czy też oscylacje o niskiej częstotliwości świadczą o tym, że jest to skutek pracy na ograniczeniu temperaturowym.

Reply to
moki1

Wybaczam

Liczyć to ja umiem. Normalnie obciążenie jest w normie. Układ pracuje w zasadzie poprawnie. Niestety zdarza się, że przy którmymś z kolei podłączaniu "pod prądem" do RS485 wystepuje powyższe zjawisko.

Reply to
moki1