:-)

Cytat ze strony sklepu komputerowego na temat produktu: Karta Creative X-Fi X-Mod

"Słuchaj muzyki MP3 w jakości X-Fi Xtreme Fidelity. Xmod to pierwsze zewnętrzne urządzenie wykorzystujące przełomową technologię audio X-Fi Xtreme Fidelity pozwalającą słuchać muzyki zapisanej w formacie MP3 z jakością lepszą niż jakość CD. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu 2 technologii: X-Fi Crystalizer i X-Fi CMSS-3D. X-Fi Crystalizer odtwarza szczegóły dźwięku utracone podczas stratnej kompresji MP3. X-Fi CMSS-3D zapewnia przestrzenny dźwięk w stereofonicznych słuchawkach i głośnikach."

Reply to
a_a

In the darkest hour on Fri, 12 Jan 2007 10:32:46 +0100, a_a snipped-for-privacy@dres.adidasa screamed:

Kupię gdy zacznie jeszcze odtwarzać szczegóły obrazu utracone podczas stratnej konwersji klip -> plik audio.

Reply to
Artur M. Piwko

Użytkownik "Artur M. Piwko" snipped-for-privacy@pu.kielce.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@beast.tu.kielce.pl...

a skrzypce będzie słychać jak skrzypce a nie skrzypiąca szafa

Reply to
blur

to sie nazywa spectral band replication i subiektywnie jesli jest dobrze zrobione brzmi calkiem niezle...

Reply to
PAndy
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

jakby ktos szukal co to jest..

jakos nie jestem przekonany, musze tego posluchac :)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

... dla kogoś, kto nie słyszał nigdy skrzypiec na żywo.

I tutaj moja hipoteza dlaczego większość ludzi nie lubi skrzypiec - a bo ich nie słyszała nigdy na żywo (w dobrym wykonaniu oczywiście), a niestety nawet urządzenia high end (w najlepszym tego słowa znaczeniu) moim zdaniem wyjątkowo kiepsko przenoszą dźwięk skrzypiec.

Mirek.

Reply to
Mirek

gdzieś tam czytałem przed laaaty, że skrzypce mają dużo wysokich harmonicznych (7, 9), które, wbrew pozorom wpływają na barwę dźwięku. A tych częstotliwości nie przeniesie ani radio, ani CD.

Waldek

Reply to
Waldemar

Nie wiem, moze slyszalem altowke - nie jestem muzykiem... a wiele osob na altowke mowi skrzypce...

czepiasz sie prztwornikow pradu na fale akustyczna? - to sie z toba zgodze - glosniki nie sa idealnym przetwornikiem... co do przetwarzania sygnalow juz bym polemizowal i moim zdaniem wspolczesna technika DSP oferuje wiecej niz wystarczajacy poziom transparentnosci jesli chodzi o dzwieki....

Reply to
PAndy

Jakiś nowy format by przeniósł. Problemem jest głośnik - to on najwięcej obcina. Z dobrymi słuchawkami jest trochę lepiej lecz nadal zbyt daleko do ideału. Koncert na żywo tylko w oparciu o analogowe instrumenty bez nagłośnienia jedynie może zapewnić komplet doznań. To się w życiu nie zdaża.

Zbyszek

Reply to
Zbyszek

Głośniki, mikrofony i elektronika zapewniająca im optymalne warunki pracy. Przetwarzać sam prąd to my umiemy doskonale.

Mirek.

Reply to
Mirek