Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Luisprekers
Hoi, ik heb op zolder nog een Sony TA F200 versterker (8-16 Ohm)staan en had onlangs dit aangesloten op Philips boxen (8 Ohm) maar het geluid klonk niet goed. Zeer weinig lage tonen, tenzij ik de...
13
13

Luxman L-430 1 kanaal defect
Beste mensen, Ik heb hier een Luxman L-430 versterker waar vloeistof (water o.i.d) in is gekomen,op een oppervlakte van ongeveer 5 bij 5 cm, precies onder het vertilatie rooster. Bij het openmaken zag...
1
1

Midden indicator
Ik heb een klein printje, ongeveer 6x6 cm waarop 4 transistoren zitten, een 8 potige ic CA 3240, een led, en wat onderdelen. Indien je de ingang aansluit op de MF van een FM tuner en de afstemming is...
2
2

Schema
1
1

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk08
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Vervanger voor MOSFET SW1N80A?
Hallo, De lader van mijn Nokia GSM doet het niet meer. Het blijkt dat er een MOSFET type SW1N80A uit elkaar is geploft. Ik wil deze vervangen maar mijn lokale elektronicawinkel heeft deze niet. De...
10
10

gezocht, deze montage hoekjes met PCB bevestiging
ik zoek deze hoekjes, ze solderen door de print en make het mogelijk deze haaks te monteren. Omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden hierbij de linkjes. Bij Farnell hebben ze dit : Maar dat is het...

mijn magnetron reageert niet meer
mijn magnetron reageert niet meer,de teller reageert wel. de klok werk wel, maar verder doet het niet`s. alle lampen doen het goed. kunt u zeggen wat er aan de hand is??? dank dennis
3
3

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk07
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Inkjetprinters
Als je weinig print, is het slim om toch af en toe de printer te gebruiken. Wat is de ideale tijdspanne hiervoor? Met vriendelijke groeten, Jawade. -- Nieuw! hosts file manager, voor bewerken enz. In...
8
8

laserprinters???
Ik overweeg een laserprinter. Is elke laserprinter navulbaar? En drogen deze echt nooit uit? en zijn er ook all in one's laserprinters?
26
26

Candy wasmachine CI120T
Hallo ik heb een probleem met deze wasmachine .Deze centrifugeert niet meer . Als ik hem aanzet werkt het hele programma af ,maar slaat centrifugeren over .Is iemand op de hoogte van dit probleem en...
1
1

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk06
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Aeg 60850 30foutmelding
Onze aeg wasser geeft een foutmelding i30, nu heb ik gevonden wat er ADH is. De bodemlaagt ligt vol mat water. Ik heb de wanden er nu vanaf maar wie kan mij verder helpen? Gr. Hulskie
2
2

Oscilloscoop.
Daar ik, wellicht wegens verhuizing, gegevens ben kwijt geraakt, zoek ik bij deze iemand, die me enkele regels afstelgegevens wil mailen van m'n oscilloscoop Yizreel Elmac 4810. Het gaat om...