Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Meten van opladen door zonnecellen
Hoi, Ik heb een solar buitenlamp met bewegingsmelder. Hij begon vreemd te doen en uitendelijk branden de led's gewoon heel zwak en continu. Dus uiteindelijk dat ding van de schuur gehaald. De...
12
12

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, januari 2015]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

220volt motor van draairichting veranderen
Dag mensen,ik heb een 220 v motor die links en rechtsom kan draaien dit geb eurt door een externe schakelaar,is van een autobrug moet dus omhoog en oml aag kunnen. Nu is deze motor kapot en heb ik een...
9
9

KOPEN paspoort, rijbewijs, ID-kaarten, VISA ETC
KOPEN reisdocument, paspoort, rijbewijs, ID-kaarten, VISA ETC Get real en originele ID's en paspoort, visum, rijbewijs, ID CARDS, huwelijksakten, diplomaten enz. Wij bieden alleen originele...

Marantz SR5002
Hallo deze AV Surround Receiver geeft een knipperende standby led als ik he m ik de selectieknop draai gaat hij wel aan maar na enkele sec onde weer terug naar knipperende standby. Is er iemand bekend...
1
1

Klik-aan-klik-uit
Ik heb een aantal remote bedienbare stopcontacten. Er was een batterij leeg dus die heb ik vervangen. Maar de kleine sleutelhanger-remote-control deed het niet meer. Nu kan je ze makkelijk...
9
9

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, december 2014]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Koptelefoon draadloos en goed bereik en noise cancelling
Ik zoek een koptelefoon die: - noise cancelling heeft, en, - draadloos is, maar wel door muren gaat (volgens mij moet je dan geen bluetooth hebben maar radiofreq.(rf)) Ik kan deze op heel internet...

silabs FM chip 4709
Ik heb hier een telefoon met zo'n chip op: (mag weg) Jammer genoeg, ik zou s zo'n tuner willen met deze chip, ter vgl, een tecsun pl390 heeft dezelfde familie, met am en sw. (en een 1-6khz filter die...
1
1

Antenne voor RC helikopter
Hallo, De antenne van de zender van mijn Revell helikopter is afgebroken (K24069 - Heli Safari GSY/RTF/3CH), M3 uitwendige schroefdraad. Kan ik nu een nieuwe M3 antenne van willekeurige lengte...
32
32

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, november 2014]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

audio feedback onderdrukker (schema) gezocht.
Ik wil twee kleine luidsprekers in een elektrische gitaar inbouwen, en daarvoor zoek ik een (schema van een) feedback onderdrukker. Ik heb 18 volt beschikbaar in de gitaar om de boel van spanning te...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, oktober 2014]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Hoe worden wifi antennes gemaakt van bvb 4 tot ?11dBi?
Bvb deze Zijn het gestapelde dipolen? Wat is het schema? Ik heb een usb stick met een antenne van 4dBi gekocht, en zal de bovenste eens proberen, in ieder gavl doet die van 4 het al stukken beter ......
2
2

Re: vraagje over dimmen led verlichting op een duo dimmer
Dat zegt op zich weinig. Kijk op de site van Philips en je ziet tig led spots "35W", maar de meesten zijn niet dimbaar. Kijk dus eerst eens aan de hand van het typenummer of ze wel dimbaar zijn. Als...
1
1