wie weet het bestelnummer van de Philips CPU uit [L9.1] chassis?

Hallo,

Ik zoek het bestelnummer van de microprocessor uit de 25PT4456 (chassis L9.1E AA). Het betreft een SAA5564PS/M3/0xxx welke in de /00 uitvoering zit (PAL/5,5 MHz).

Bvd,

Bart

Reply to
-Bart-

-Bart- schreef op, a écrit le, wrote on, H. Eustachius , 20/09/2004:

Hallo Bart,

Hier krijg ik voor deze type 25PT4456/00 het volgende:

9352 672 22112 IC DIG MOS MICROPROCESSOR *SAA5565/L90EF1-19*

dit voor positie 7600

groetjes

--
Alain Beguin
alain punt beguin at tijd punt be

"Alain Beguin" schreef in bericht news:mn.a5087d49f47c4507.18608@privacyinvalid...

(PAL/5,5

Alain,

Bedankt, nu kan ik informeren wat dit ding kost!

Bart

Reply to
-Bart-

-Bart- schreef op, a écrit le, wrote on, H. Eustachius , 20/09/2004:

Bart ik ben wat verder op *onderdeel* gaan zoeken en heb het gevonden;

93526722212 SAA5564PS/M3/0162

Met bijkomende vermelding...article no longer available :-(

Géén vervang # bij.

Misschien dan toch die andere? Steekt normaal in de 00 op mijn cd.

Groetjes

--
Alain Beguin
alain punt beguin at tijd punt be
Newsreader: MesNews.
http://mesnews.no-ip.com
Reply to
Alain Beguin

"Alain Beguin" schreef in bericht news:mn.a5147d4924cdae70.18608@privacyinvalid...

Alain,

Ik probeer wel welke leverbaar is. Ik denk dat de SAA5564 de originele is. Er zit nu n.l. een SAA5564PS/M3/0181 in . Dit is de PAL 6.0 Mhz uitvoering(/25). Heb je niks aan in Nederland (/00). Vandaar.

Bart

Reply to
-Bart-

Weet je heel erg zeker dat dat niet te veranderen is met een keramisch filtertje en een optiecode?

is.

Maarten,

Dat ding kost 88 Euro.... Er zit ergens een ceramic filter 6.0 Mhz die ik al heb vervangen, maar dat gaf geen resultaat.... De optie codes zijn : 224, 255, 194, 113, 254, 158, 73 welke moet ik hebben? Bij mijn TPD ontbreekt n.l. chapter 8 (www.eserviceinfo)....

Bart

Reply to
-Bart-

Voor de optiecodes moet je "Product survey 2001" van Philips raadplegen, die ik helaas ook niet heb, maar aan de hand van hoofdstuk 8 van de documentatie kan je ze misschien zelf verzinnen. Ik heb een complete docu (helaas djvu formaat op zeer lage kwaliteit, maar nog wel leesbaar) voor de komende paar dagen neergezet op

dat

hebben?

Maarten,

Het is gelukt! Voor het lezen van die file moest ik wel eerst een viewer downloaden, maar de kwaliteit van de tekst is prima! Het laatste byte heb ik veranderd in 9 (was 73) en ik heb geluid! De 2 ST bits (zie pag 67) zijn dan beide 0. Andere waarden heb ik ook geprobeerd, maar dit werkt!

Nogmaals bedankt,

groeten,

Bart

Reply to