werkplaats

Hey,

Weet iemand of er zoiets als een werkplaats bestaat waar je kunt draaien en frezen? Ik heb daar thuis geen machines voor. Ik weet dat het op de TU kan en dat hetb ik in het verleden ook wel gedaan. Maar ik weet niet of dat ook kan als je niet meer studeert.

Al vast bedankt,

Sven

Reply to
Sven Peeze Binkhorst

?? hoe komt mijn berichtje nu in deze draad terecht?

Reply to
Sven Peeze Binkhorst

Je hebt zelf een draad gestart die uit jouw berichtje bestaat... Ik zie verder niks anders.

Hier netzo. 1 draad met de naam 'Werkplaats'

--
Joz  - jvd_609 [at] hotmail [dot] com
http://www.josvandijken.tk - ftp://jvd.no-ip.info

Op 12 Apr 2004 03:38:30 -0700 schreef snipped-for-privacy@hotmail.com (Sven Peeze Binkhorst):

misschien omdat je het hier gepost hebt ???? gebeurt nog dat berichten verschijnen in groepen waar ze gepost worden, raar, niet ?

Reply to
sjonny

Vreemd, bij mij zit er een andere draad tussen over een elektronica tafel...

Reply to
Sven Peeze Binkhorst

Foutlook zeker?

--
[...]

tafel...

Ja, bij mij eentje van een schommelstoel. Dir virussen zijn toch knap tegenwoordig!

Groetjes, Rene

Reply to
René

aha! kortsluiting!!!!

:)))

Reply to
Dakduvel

Wie zijn machines aan een vreemde uitleent is niet goed snik of heeft geld en/of tijd teveel. Ik weet wel een goede metaalbewerker voor je die zelfstandig een eenmansbedrijf runt. Die vind enkele stuks en kleine oplages niet te min en werkt perfect. Wil je weten wat jouw klus kost kan je altijd een offerte aanvragen, hij rekent net als alle andere metaalbewerkers de tarieven vastgelegd door de beroepsvereniging de metaalunie;-))

"Sven Peeze Binkhorst" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@posting.google.com... | Hey, | | Weet iemand of er zoiets als een werkplaats bestaat waar je kunt | draaien en frezen? Ik heb daar thuis geen machines voor. Ik weet dat | het op de TU kan en dat hetb ik in het verleden ook wel gedaan. Maar | ik weet niet of dat ook kan als je niet meer studeert. | | Al vast bedankt, | | Sven

Reply to
PeterK