Simpel RF detector IC gezocht

Ik zoek een IC welke een output kan leveren van c.a. 0-1Vdc of 1-10Vdc bij een ingangssignaal van c.a. 1-10mV/sinus met een frequentie van 1MHz. De beschikbare voedingsspanningen zijn +/-5V en +/-15V. Nauwkeurigheid is onbelangrijk, eenvoud en prijs zijn dat wel. Met eenvoud bedoel ik zo min mogelijk IC-externe componenten zoals gelijkrichtdiodes etc. Een soort goedkope/onnauwkeurige maar redelijk gevoelige RF detector.

Ideën?

M.v.g., Jan.

Reply to
J.Koning