Re: Uitvinding: Reclame killer

*Shiva* wrote on, à écrit le, schreef op /10/08/2004/ in, dans: _nl.hobby.elektronica_

DE UITVINDING

Knip...dagdromerij

Volgende stap; een zware taks, *kijk en luistergeld* genaamd? Hoe gaan de zenders anders gefinancieerd worden? Alle tv's hebben tegenwoordig afstandsbediening...zappen naar een ander kanaal of geluid "af" doet wonderen...zonder te moeten bijbetalen voor

*nog* wat meer in de tv's.

Ik zou wel aangenaam vinden moest mijn huisradio ook over afst bediening beschikken...de volgende zeker? ;-)

--
*Alain Beguin*
http://www.zoo-logique.org/mesnews/index-nl.phpNews://news.zoo-logique.org/MesNews.International  Login:zoo/Psw:entrer

"Shiva" schreef in bericht news:4118ee25$0$154$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

behoefte

In Duitsland bestaat zoiets al (met de nadruk op "zoiets", het is niet helemaal hetzelfde). Lees eens in nl.media.satelliet het berichtje met de kop "goed nieuws" van 3-8. Overigens zullen alle omroepen zich verzetten tegen het meesturen van een speciaal signaal met reclame en geld is nog altijd macht, dus zal dat laatste er m.i. niet vlug van komen.

Nu gaan we er even uit voor enkele belangrijke boodschappen!

Groeten, Rene

Reply to
René

Werkt inderdaad voortreffelijk. En zonder geluid wordt de rabiate stompzinnigheid van de doorsnee reclame alleen nog maar duidelijker.

O, dat weet ik wel. Momenteel zijn het veel zenders die exact dezelfde pulp uitzenden.

Dus wat minder zenders is een prima idee :-)))) Dan hebben ze per zender meer geld te besteden en dan daalt het pulp-gehalte meteen drastisch.

En dan is er bijvoorbeeld ook geen SMS-oplichterij meer nodig.

Telcofan

Mijn vrouw is dolenthousiast, maar ze ontwerpt geen TV's. Ik wel

En hier zit dus het zwakke punt. Broadcasters zullen weigeren om zo'n code mee te sturen. Reclame is hun financiering. En geloof me. Je verhaal is geen uitvinding. Is al over en te uit bediscusseerd en mijn vrouw had me al lang gedwongen zoiets te maken als het mogelijk was. Een van de ooit overwogen alternatieven was de ster "tune" detecteren (en die van alle andere reclame agencies). Je kan je voorstellen hoe werkbaar dit is. Bovendien gaan de reclamemakers dan hun tune varieren Ook een program type recalme in DVB wordt niet geaccepteerd. Je afstandsbediening is helaas de enig echte betrouwbare oplossing

Frans

Reply to
reverse.tdroovapednav.f

Nou en? Spammers wijzigen hun content toch ook elke keer om te proberen door spamfilters te komen? Ik zou zeggen, verbind je TV met het internet en we kunnen een 'blacklist' bijhouden van reclametunes. Elke keer dat zo'n broadcaster z'n tune veranderd is er ergens wel een huisvrouwtje te vinden die hem als eerste heeft gehoord en hem in de blacklist gooit. Oke, dan veranderen die broadcasters hun tune misschien bij elk reclameblok, ook een mogelijkheid. Maarja, 't heeft geen zin, want zoals iedereen weet draait het bij zo'n onderneming ook om geld. Geld dat uit de reclame's komt.

Geen geld = Geen omroep.

Reply to
M Bruijn