Re: Afkortingen service menu

valt
scherm
Onder mooi recht maar boven schuin is een noord/zuid afwijking en die vind
ik niet terug in je lange
lijst met afkortingen.
Helaas kan je dat niet afregelen dan behalve met  klein magneetjes geplakt
op de beeldbuis...
Kijk overigens wel uit met de service menu, je kan ineens geen beeld meer
krijgen als je een heel wat veranderd en daarna niet meer weet wat het ook
alweer was...

Jopie

Re: Afkortingen service menu

<< KNIP GEHELE LIJST AFKORTINGEN>>

Ik had in gedachte dat ik slechts 1 ding per keer ging veranderen. Leek me
wel zo veilig. Ik neem aan dat klooien in het service menu niet onder de
garantie valt. Nee, buiten dat de bovenkant een klein beetje scheef staat,
is het verder prima beeld (zeker dat van de computer komt).

MvG, SebasFM

Site Timeline