probleem philips tv pw8807

Probleem met een nieuwe Philips breedbeeld tv ( PW 8807): soms valt het beeld en geluid plotseling weg. Onderbreking duurt max. 10 seconden. Maakt niet uit of de tv lang of kort aanstaat. Soms zit er een uur tussen twee van deze "dips". Enig idee wat het zou kunnen zijn? Is dit een bekend probleem bij dit type ( welk chasis?) Er zit nog garantie op, maar je zult net zien dat de tv het dan goed doet. Alvast bedankt voor reacties.

mvg, Peter-Paul.

Reply to
Peter-Paul

"Peter-Paul" a écrit le/schreef op/wrote on 2/10/2003

28PW8807 of 32PW8807? Waarschijnlijk een chassis MG2.1? (Staat op de rug geschreven vlak bij type nr)

Al eens alle scart kabels uitgetrokken en dan zo paar uur spelen?

Verder zou, als het dan nog gebeurt, een fout zijn in de voeding of HS en zelfs processor. Dan zou ik er toch naar laten kijken door een vakman, vermits het toch waarborg is.

Groetjes,

--
Alain Beguin : be  -  2330
Reply-to; Remove spaces around "@"

beeld en geluid plotseling weg. Onderbreking duurt max. 10 seconden

geschreven vlak bij type nr)

zelfs processor.

waarborg is.

Alain,

Allereerst bedankt voor je reactie. Het is een 28 PW8807. Het is dus geen bekend probleem bij deze tv, begrijp ik. Er zit onsite garantie op, alleen is zo'n defect te constateren als het probleem zich niet voordoet? Ik kan geen regelmaat constateren wanneer het probleem optreedt en die monteur blijft geen uren bij mij thuis tv-kijken. M.b.t. de scartkabel: ligt dat dan aan die kabel of de connector op de tv?

mvg, Peter-Paul.

Reply to
Peter-Paul

"Peter-Paul" a écrit le/schreef op/wrote on 2/10/2003

Hello again,

Als de monteur de fout ter plaatse niet kan vinden is de normale procedure om het mee te nemen en op test te plaatsen in de werkplaats. Het is natuurlijk te hopen dat uw tv gekocht werd bij een dealer die zelf herstelt? Dan krijg je gewoonlijk voorlopig een vervang tv. ( bij ons toch :-) )

Wat de scarts betreft, ik heb al meegemaakt dat er sturingsproblemen zijn met de scart aansluitingen, daarom mijn opmerking om dezen tijdelijk uit te trekken. Wie weet?

Groetjes,