Philips PM3211

Hallo,

ik heb net een 2dehands PM3211 gekocht, de vorige eigenaar had echter geen handleiding meer. Op internet vind ik die handleiding ook niet, zou iemand van jullie mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Phenix

Reply to
CV

En denk je echt dat iemand bereid is om een boekwerk van zo'n 60 pagina's voor jouw te scannen Phenix?

André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Reply to
bausie.

geen

iemand

voor

aha, ik wist niet dat dat zo'n 60pagina's was ...

Reply to
CV