Philips breedbeeld tv

Hallo,

Ikheb sinds +/- een half jaar een plips breedbeeld tv, type weet ik even niet ( kan de gegevens even niet vinden) en sinds kort hebben we daar 2 probleempjes mee.

1 bij het aanzetten vanuit stand by duurt het langer dan eerst voordat hij beeld en geluid geeft. 2 als ik de tv via de ab stand by zet wil het wel eens gebeuren dat de beeldbuis blijft flitsen, het lijkt wel of er midden op de buis ballen rondspringen, weer aan en uit en het probleem is over. Wie herkent deze kuren, de tv zit nog in de garantie maar komt bij Lucas klamer vandaan en die zijn op dat gebied alleen maar dozenschuivers en als ik hem terugbreng zal ik toch een duidelijke klachtomschrijving moeten hebben.

Joop

Reply to
Joop

gewoon terugbrengen en zo nauwkeurig beschrijven daar komen ze op de td wel uit

"Joop" schreef in bericht news:41e82a54$0$29039$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

Reply to
marcel van kesteren

Als hij nog zo jong is, dan heb je er nog garantie op Joop, dus neem eens contact op met de leverancier.

André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Reply to
bausie.

Ook hier weer een antwoord wat nergens over gaat bausie, als je goed gelezen had staat er ook dat er nog GARANTIE op zit maar omdat hij via een groothandel komt en niet via de vakhandel is een goed klachtomschrijving des te belangrijker, je weet wel als je iemand een verhaaltje verteld,die het door laten vertellen enz dan blijkt er aan het einde iets heel anders ui te komen.

joop

Reply to
Joop

Als jij op die manier blijft reageren, dat krijg je van niemand meer een reactie.

Er zit fabriek's garantie op joop, dus breng hem gewoon naar een Philips technische dienst samen met je rekening en hij word gemaakt.

André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Reply to
bausie.