Maarten en Alain bedankt

=_NextPart_000_0030_01C3C99C.97F43130 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Bij deze wil ik de heren Maarten Bakker en Alain Beguin bedanken voor = hun goede tip bij de repapratie van een Philips video. Het was inderdaad = het asje met wormwiel en "propellertje" dat niet ver genoeg in zijn = houder zar en daardoor de optocoupler niet bediende. Nogmaals heren = bedankt en prettige feestdagen toegewenst en hopelijk kan ik eens iets = voor jullie betekenen. Groeten Ad Tabbers

Reply to
Muijrers.G

"Muijrers.G" a écrit/schreef/wrote le/op/on 23/12/2003 :

Graag gedaan,Ad :-)

-- Alain Beguin mailto:

Newsreader: MesNews

Alain Beguin

Muijrers.G schreef in berichtnieuws bsa8t5$b96$ snipped-for-privacy@news3.tilbu.nb.home.nl... Bij deze wil ik de heren Maarten Bakker en Alain Beguin bedanken voor hun goede tip bij de repapratie van een Philips video. Het was inderdaad het asje met wormwiel en "propellertje" dat niet ver genoeg in zijn houder zar en daardoor de optocoupler niet bediende. Nogmaals heren bedankt en prettige feestdagen toegewenst en hopelijk kan ik eens iets voor jullie betekenen. Groeten Ad Tabbers

hehe as die twee t niemeer wete dan kejje t beter wegsodemietere want dan issut helemaal gaar en verrot hehehe

:))))

........repapratie van een Philips video...... geinig, die moek onthouwe

:)))

Reply to
Dakduvel

[...]

Graag gedaan.