Leesvoor voor de lange winteravonden

Hou je kaak vast bij het bekijken van deze site, anders valt ie misschien op de grond.

Bijvoorbeeld:

Restauratie (met een hoofdletter R) van een buizentester:

Een Nixieklok - met *ALLEEN* buizen!:

Heb je nog een scoop buisje liggen?

Zelf je condensatoren maken?

Drehko-Nachbau.htm
ehko.htm

Buizenradio met watercondensatorafstemming, kwikdampgelijkrichter en andere alternatieve technologieen.

o/Hydradio.htm

En nog veel meer indrukwekkende bouwprojecten met veel foto's, schema's enz.

Iedereen fijne feestdagen en een goed begin van 2006 gewenst!

--
Joop van der Velden - pe1dna@amsat.org
Het hele jaar door radiovlooienmarkt op:

"Joop van der Velden" schreef

Schitterend Joop! (Bij mij werd deze site een lange winternacht zelfs... bijna 02 uur 's nachts..)

73 Edu@rd
Reply to
nospam

Dit is prachtig !

--
Groeten
Robert Oor

Inderdaad erg leuk leesvoer, daar zullen veel grijzende (its me) en kalende mensen veel plesier aan beleven.

--

            ~@<
            _/\_

Leuke site! Even de url's hersteld zodat er gemakkelijker doorgeklikt kan worden.

U2

--
Never underestimate the stupidity of people in large groups
Reply to

Tjonge, dat iemand bijvoorbeeld zoveel tijd in ee oude buizentester wilt steken :

Dan moet je echt wel een perfectionist zijn, leuk om te zien maar ik denk niet dat ik zelf er zoveel tijd in zou steken.

Mark

Op 26-12-2005, heeft Joop van der Velden verondersteld :

Reply to
Vonkenboer

"Joop van der Velden" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@amsat.org...

Kijk, dit zijn nou leuke items voor deze nieuwsgroep. Hier kun je veel ideeën opdoen. Die knoppenrestauraties bijvoorbeeld zijn supermooi. Bedankt voor de links. Dirk

Reply to
PDØDF/PA-11Ø12

Niet alleen grijzende en kalende mensen... ;-)

Reply to
Peter van Merkerk

Na rijp beraad schreef PDØDF/PA-11Ø12 :

Tipex werkt ook om weer mooie witte trepen te krijgen in knoppen

Mark

Reply to
Vonkenboer

Ik ben het met je eens, maar heb daardoor wel respect voor degene die dat nog wel volbrengt.

:

            ~@<
            _/\_
¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤
¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°
Reply to
FSD

Ja, respect verdient de man zeer zeker.

Mark

FSD bracht volgend idée uit :

:

Vonkenboer

:

Ik denk dat hij minder tijd in het restaureren van die buizentester gestoken heeft dat dat veel andere personen nutteloos achter het scherm van hun internet-pc doorbrengen.

--
Joop van der Velden - pe1dna@amsat.org
Het hele jaar door radiovlooienmarkt op:
http://sharon.esrac.ele.tue.nl/verkopen/
Reply to
Joop van der Velden

Het is niet aan ons te bepalen of wat een ander doet nutteloos is of niet.

Mark

Reply to
Vonkenboer

Definieer "nutteloos". En geef daarna aan hoe je dat voor anderen kunt beoordelen.

Eventjes off-topic Mag ik vragen hoe je die links hebt hersteld en wat het verschil is tussen die herstelde links en deze die de OP gaf ? Wanneer ik op de OP zijn links klik dan krijg ik een Windowsexployer met de melding "De pagina kan niet worden weergegeven." met een blanco adresbalk.

De links die jij hersteld hebt openen zich probleemloos.

Dit fenomeen heb ik ook soms bij bepaalde links op website's en is zeer vervelend, ik zoek al langer hoe ik dit moet oplossen.

Wat betreft de OP zijn posting, 1 woord -> PRACHTIG !!

Gilbert

Reply to
Gilbert

De links waren afgebroken en gingen steeds op de volgende regel verder. Ik heb de in tweeën gesplitste links weer aan elkaar geplakt

Omdat een deel van de link op de volgende regel staat.

Mijn nieuwsprogramma (Agent) breekt de links niet af. Het nieuwsprogramma dat de OP gebruikt klaarblijkelijk wel.

Rene

--
Never underestimate the stupidity of people in large groups
Reply to
Brengsek!

Raar, ik zie de links van de OP wel degelijk volledig en op 1 lijn staan, toch werkte 't niet. Even wat verder gezocht en ik vond deze link die mijn probleem uiteindelijk oploste

Had ik beter eerder gedaan, ik sukkelde al maanden met dat stom probleem

Reply to
Gilbert

Eens.....

--