handleiding

wie kan mij helpen aan de handleiding van de philips/fluke scopemeter PM 95

kan hem nergens op het internet vinden

als vast bedankt voor de reacties

t.mastenbroek

Reply to
theo&gabrielle Mastenbroek

"theo&gabrielle Mastenbroek" schreef in bericht news:G4eJb.1090$g% snipped-for-privacy@amsnews02.chello.com...

95

ff googlen en ziedaar:

Suc6 JanB

JanB

In de nieuwsgroep news:3ff57288$0$113$ snipped-for-privacy@reader1.nntp.hccnet.nl, slingerde JanB de volgende woorden naar ons toe:

hoe is het mogelijk. iets vinden wat niet te vinden is ;)

--
JVD - jvd_609 [at] hotmail [dot] com
http://www.josvandijken.tk - ftp://jvd.no-ip.info
*JVD* a écrit/schreef/wrote le/op/on 2/01/2004 :

/Voor *al* het onvindbare/ slechts *één* adres, _GOOGLE_ :D

--
*Alain Beguin*
mailto: http://cerbermail.com/?XiEiqwImaa

In de nieuwsgroep news: snipped-for-privacy@privacy.net, slingerde Alain Beguin de volgende woorden naar ons toe:

rofl

--
[...]

Ik ken dat precies, alleen dat manneke bij ons is 15 jaar, weet alles, maar kan ook niets vinden, behalve spelletjes en z'n pc. Ik heb hem al hints gegeven voor een vriendin, maar ook dat heeft ie nog niet gevonden.

Groeten PP

"JVD" schreef in bericht news:bt3uq0$1ld$ snipped-for-privacy@reader11.wxs.nl...

Reply to
eddumweer

is jammer dat er soms meer bijdehande dan hulpvaardige mensen zijn

bedankt voor de link janB

[...]

Ik denkd at niemand je de volgende keer nog helpt. Wees blij dat je een link kreeg, inplaats van nu azijn te gaan pissen. Soms denken mensen dat discussiegroepen u-vraagt-wij-draaien zijn. Ik help graag, en zal alleen bij grote stommiteiten vriendelijk aangeven hoe het beter had gekund, op het gebruikelijke grapje over de cristallen bol (regenereren heeft helaas niet geholpen) na.. Wees blij dat je al die volgende Fluke en andere handleidingen die je nodig hebt nu vaker zonder hulp kunt vinden

Het is ook wel errug onhandig om in een newsgroup te brullen als iets zo met een search engine boven te halen is he... Beetje eigen initiatief....

Mooi instrumentje trouwens, die Fluke...

Groeten Marco

Reply to
Marco