component vraag grundig cuc7301 chassis

Hallo,

In het voedingsgedeelte van mijn Grundig P37-730 text chassis CUC 7301 zit
een PTC waarvan ik de waarde of partnummer van wil hebben, in het schema en
in de onderdeellijst kan ik hem niet terugvinden. Het is een blauwe staande
PTC waarop c1250 staat. Ik wil deze bestellen via electronia-online, maar
die wil graag een partnummer. Via een andere site kom ik op deze info:
siemens matsushita components c1250 , In >11%, Ir <22%,5  Rc = 25 ohm, Rn =
25 ohm. daar staat part nummer bij: B59259-C1080-B70. Is dit ook het nummer
wat grundig gebruikt?

met vriendelijke groet,

Peter.

(Ps. na aanleiding van eerdere posts over dit chassis heb ik bruikbare tips
gehad, de transistor in voedingsgedeelte ga ik ook vervangen,)

Re: component vraag grundig cuc7301 chassis

en
staande
=
nummer
tips
ik veronderstel dat het over een kleurentelevisie gaat

als het de PTC is die dicht bij de aansluiting voor de degaussspoel zit is
dat een tamelijk standaard onderdeel

dat bijna overal gebruikt wordt

elke detailzaak voor ktv service zou u er een moeten kunnen verkopen

groeten,

Site Timeline