alarm GSM module

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een GSM module die een alarmmelding door kan geven. Voorwaarde is dat de module naar 2 nummers (of meer) kan melden. Dus bij alarm naar 2 nummers bellen, en het zou fijn zijn als je in kan stellen dat de module na 4 pogingen niet meer belt.

Ik dacht dat zoiets wel algemeen verkrijgbaar zou zijn, maar ik kan het op internet niet zo snel vinden. Ik heb liever geen SMS melder, gewoon bellen is al voldoende.

Wie weet waar ik zo'n module kan kopen?

Ik heb even op het internet gekeken, maar ik zie niet zo snel iets wat ik zoek.

Reply to
Marco

In Limburg zit een zaak die dat soort spullen verkoopt. Kijk maar op onderstaande link.

suc6 @ndre

Reply to
2andre

Site is een beetje anders geworden, klik op nieuws en je krijg hun folder te zien alleen staat het GSM ding er niet meer in. Maar bel ze even zou ik zeggen.

Reply to
2andre

Of het precies is wat je zoekt, moet je zelf even uitzoeken. Conrad heeft een GSM doosje.

en dan zoeken naar std32.

--
met vriendelijke groet,
Gerard Bok

Bedankt Gerard. Probleem is dat dit een SMS melder is, dat wil ik nu juist niet. Ik wil gewoon gebeld worden, meer niet. Via de nummerherkenning zie ik dan dat er alarm is, en dat is voldoende, en kost bijna niets.

Reply to
Marco

"Marco" schreef in bericht news:44ad6361$0$31651$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Probeer eens de site van Alphatronics

meen in, ze zitten in Nijkerk en hebben een Gsm kiezer. Of hij kan wat jij wilt zul je even moeten navragen.

Joop

Reply to
Joop

"Marco" schreef in bericht news:44ad13a7$0$31652$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Ik heb zoiets al 5 jaar in gebruik, voor wanneer ik niet thuis ben. 4x bellen heeft iemand iets in mijn brievenbus gestoken en 7 x bellen heeft er iemand aan de deur gebeld (er zijn ook andere mogelijkheden). Kostprijs van het bellen is niks omdat er niet opgenomen wordt. Ik werk met een telefoonkaart die één jaar geldig zonder dat er iets afgaat. Ik heb hetzelf in elkaar geknutselt en heeft me amper een paar euro's gekost aan onderdeeltjes. Als u me uw e-mail adres geeft zal ik u meer details bezorgen.Ofwel plaatst u uw vraag op

en vraag te koop bij GSM-diverse en dan ik u rechtsreeks antwoorden. Het komen bezichtigen of afhalen kost meer aan benzine dan de prijs van het printje.

Reply to
Criticus

"Criticus" schreef in bericht news:FSLrg.525370$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

Gebruik snipped-for-privacy@xs4all.nl maar even

Reply to
Marco

"Criticus" schreef in bericht news:FSLrg.525370$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

onkaart die één jaar geldig zonder dat er iets afgaat. Ik heb hetzelf

hallo, Kun je een tipje van de sluier oplichten waar dit is te krijgen, ik ben ook geinterresseerd.

Martien. martien(at)schruufke.tmfweb.nl

Reply to
Martien

ja ander ik wel groetjes