Zilog Z0868108PSC

Hej i gruppen

Jeg mangler nogle af ovenstående GAMLE micro'er.....er her mon en som har nogle liggende at samle støv, så er jeg aftager......

Mvh. Jens jens snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
Jens

Har en del gammelt zilog, ved dog ikke om lige den er der. Kigger på lageret og vender tilbage. mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Jens skriver:

Så vil jeg da klart forslå dig at spørge i en gruppe omhandlende køb og salg. Vi har en "tilknyttet" her kaldet news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Klaus

                 http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

Jo da, det glemte jeg sk. lige at tilføje :-) mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Bruk da vett. Dette er ikke kjøp og salg av det slaget som er uønsket i denne gruppen. Det er formidling av gammelt skrot.

HM

Reply to
Harald Mossige

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Ups - det er for længe siden jeg har været her....for nu jeg tænker efter, så ved jeg jo godt den gruppe eksisterer.....sorry !

Jens

Reply to
Jens

Jens skriver: