Virus på controller???

Hej

Jeg har nu flere gange fors=F8gt at f=E5 forbindelse til min IHC wireless controller uden held.

Det skete da jeg var ved at overf=F8re et program, og efter dette var der intet der virkede i huset og jeg kunne ikke l=E6ngere f=E5 forbindelse til controlleren.

Jeg pr=F8vede s=E5 med en anden computer, det virkede heller ikke. Det sidste er s=E5 at jeg har pr=F8vet med en ny controller, og det samme skete her.

Nu t=E6nker jeg s=E5 p=E5 om der kunne v=E6re noget virus eller andet der ka= n forstyrre forbindelsen, men computerne viser heller ingen advarsler om evt. virus.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller som har nogen svar p=E5 hvad jeg kan g=F8re?

Mvh. Kenneth

Reply to
Kenneth

IHC controlleren er vel gået ned ... Er der ikke en måde at lave master reset, fx ved at holde en knap nede mens man sætter strøm til ?

tpt

Reply to
Troels Thomsen

ens

Der er ingen knapper derp=E5, s=E5 jeg tror det ikke :-(

Reply to
Kenneth

"Kenneth" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@i12g2000prf.googlegroups.com... Hej

Jeg har nu flere gange forsøgt at få forbindelse til min IHC wireless controller uden held.

Det skete da jeg var ved at overføre et program, og efter dette var der intet der virkede i huset og jeg kunne ikke længere få forbindelse til controlleren.

Jeg prøvede så med en anden computer, det virkede heller ikke. Det sidste er så at jeg har prøvet med en ny controller, og det samme skete her.

Nu tænker jeg så på om der kunne være noget virus eller andet der kan forstyrre forbindelsen, men computerne viser heller ingen advarsler om evt. virus.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller som har nogen svar på hvad jeg kan gøre?

Du kunne spørge i dk.teknik.el, hvor elektrikernørderne holder til. Du kunne også fortælle os andre hvad det er for en IHC wireless model, så man havde en chance for at finde nogle data. Ligesom Troels, tror jeg også der er en form for "master reset" switch et sted på IHC'en så den kan stilles tilbage i en factory mode indstilling. Mon ikke årsagen til den brækker ned, er at der er en fejl i dit program ?

mvh JBH

Reply to
JBH