Uheldigt BU transistor skrifte

Hej

Jeg har skiftet BU transistoren i et fjernsyn jeg har stående. Desværre fik jeg ikke loddet de nye kondensatorer (ved collector og emitter) ordenligt på (dont ask). Det resulterede i at da jeg satte strøm på sagde det klap, og så skete der ingenting (den er helt død). Spørgsmålet er nu: hvad har jeg ristet?

Hilsen Mikkel

Reply to
Mikkel Lund

BUen er død igen! Skift den og husk at lodde boosterkondensatorerne _fast_ denne gang :) Dvs. den du glemte ved BUen...

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Ja, det anede mig. Har da også bestilt et par nye. Tak for det.

Hilsen Mikkel

Reply to
Mikkel Lund