TV på computerskærm?

Hejsa

Jeg har fået en 19" PC-fladskærm til overs!!! Kan man få en "dimmer", så man kan bruge den som TV - altså sætte det almindelige antennestik til! Det må gerne være en dimmer der kan styres med fjernbetjening!

Jeg har kigget lidt på DVB modtagere, men dem jeg har fundet har kun SCART tilslutning - jeg skal bruge DVI eller VGA!!!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

"Søren" skrev i en meddelelse news:45cc4ed5$0$921$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hvad med sådan en her:

Mvh Benjamin

Reply to
Laziter [9440]

On Fri, 9 Feb 2007 11:42:57 +0100, "Laziter [9440]" skrev:

wow det var dyrt. Vh Per

Reply to
Per H

Laziter [9440] skrev:

Jooo, men det var måske lidt mere end den plovmand jeg satsede på :-)

--
[...]

"Søren" skrev i en meddelelse news:45cc5332$0$928$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hehe ok, ja så må jeg melde pas. Jeg kan kun anbefale den box jeg linkede til med god samvittighed, jeg har set andre og billigere men med tilsvarende dårligere billedkvalitet.

Mvh Benjamin

Reply to
Laziter [9440]

Hvis du kan leve med at computeren skal stå tændt når du vil se TV kan du dog benytte et kort til at putte i computeren istedet!

Brian

Reply to
Brian Lund

No User....