Touch lysdæmper

Er der en der ligger inde med print tegning til en touch lysdæmper? Fra 230v AC til 12v AC. Det et til en halogen spot. Ved godt der kan være problemer med dem, men jeg kan ikke finde ud af hvilken type det er, så jeg havde bare tænkt mig og lave dæmperen, og så se om det virker :-)

VH Kristian

Reply to
Kristian Skriver Jensen

"Kristian Skriver Jensen" skrev i en meddelelse news:44d4b15b$0$60780$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk...

Hvis det er halogen med elektronisk transformer så kan du ikke anvende en "almingelig" lysdæmper. Der er noget med at der skal trigges på bag flanken.

Børge

Reply to
Børge Larsen

Der har v=E6re 2 i Elektor i sin tid (tror det var 96 eller 97).

Kristian Skriver Jensen skrev:

virker :-)

Reply to
klavs