Termisk bonprinter for frontmontering

Jeg poster her, da jeg mener at det har mest relation til denne gruppe frem for en hardware gruppe..

Jeg mangler en Termisk bonprinter med automatisk klipper til montering i en allerede eksisterende frontplade, dvs. en bar enhed uden plastic cover osv.

Jeg har kontaktet danbit, som ellers har lovet at ringe tilbage.. men det er ikke rigtigt blevet til noget..

Nogle der har en god ide?

//EL-Trikker

Reply to
EL-Trikker

De holder vel sommerferie.

Reply to
Benny Nissen

Jeg snakkede da med en og han lovede at ringe tilbage... så må han jo sige at han ikke kan sige noget nu. men jeg må prøve at ringe efter ferien.. alt andet er da dårlig service

//EL-Trikker

Reply to
EL-Trikker

"EL-Trikker" skrev i en meddelelse news:4895cac6$0$56794$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...