Tastatur til indbygning i et bord

Er der nogen der har et forslag til hvordan man kan bygge eller købe et touch- tastatur med lys som kan fræses ned i et bord - det skal helst se "lækkert" ud

mvh stampe

---------------------------------------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 927 spam-mails. Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent gratis SPAMfighter her:

Stampe

Hej Stampe

Er det et PC tastatur du efterlyser ?

Man bliver forøvrigt lyn hurtig træt af at bruge et tastatur der ikke er tactilt, og fingerspidserne bliver totalt følesesløse.

"Stampe" skrev i en meddelelse

En ide der måske kan bygges videre på og som ikke koster spidsen af en jetjager er at bruge et så kaldt grafik tablet noget ala dette her

og så lægge et folie over med bogstaver og tegn det skulle så være muligt at programmere det til at virke som tastatur

den meget lækre løsning og MEGA dyre kunne være at bruge en komplet pc tablet :o)

                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen
Michael Meidahl Jensen

Som dengang da ZX-80 og 81 var højeste mode, uha det var et fedt tastatur ;o)

/Hauge

Reply to
Hauge

Hvisw du kan tillade en tynd plexiglas plade eller "gummimembran" s=E5 kan det med lidt snilde godt laves som det i TRON forholdsvist nemt.

Reply to
klaro

"Stampe" skrev i en meddelelse news:435ca78f$0$78287$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk...

Hvad med nedenstående, har ikke selv adprøvet det endnu, men agter at købe et i nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen

Michael

Reply to
M&L

"M&L" skrev i en meddelelse news:435d4fdb$0$38688$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Jeg bestiller et med det samme takker mvh stampe

---------------------------------------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 941 spam-mails. Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent gratis SPAMfighter her:

Stampe